قلبم...
تــــرانه ی عشـــق
درباره وبلاگ


سلام دوستان به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره هااااااااااا

پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تــــرانه ی عشــــق










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 10548
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1




رفتـــ 25
نويسندگان
خاطره صادقی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:بی وفایی,یاداری,قلب شکسته, :: 14:1 :: نويسنده : خاطره صادقی

قلبم که درد میگیرد لبخند میزنم...

یادگــاری اوسـت دوستـش دارم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت11:20---30 مهر 1393
همیشه بهم میگفت زندگیمی....



وقتی رفت من بهش گفتم:مگه من زندگیت نیستم؟



گفت آدم برای رسین به عشقش باید از زندگیش بگذره....


ali
ساعت14:42---25 شهريور 1393

تو به فكر جنگل آهن و آسمون خراش
من به فكر يه اتاق اندازه تو واسه خواب
تن من خاك منه ساقه گندم تن تو
تن ما تشنه‌ترين تشنه يك قطره‌ي آب

بوي گندم مال من هرچي كه دارم مال تو
يه وجب خاك مال من هرچي مي‌كارم مال تو


hasti
ساعت7:43---9 شهريور 1393
نیمکت درونم خاک گرفته است..
هررهگذری که رد می شود فقط بند کفش هایش را سفت می کند و می رود..
ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ
آپم .. زووووود بیا منتظرتم .. این آپ فرق می کنه .. دارم میرم..


بهنام
ساعت19:24---30 تير 1393
یکی بیاید
دست این خاطره ها را بگیرد
ببرد گردش …
کلافه کرده اند مرا،
بس که نق می زنند
به جانم …


نااشنا
ساعت18:04---29 خرداد 1393
سلام عزيزم وبت عاليه.حرف نداره.مطالب زيبايي هم داره.بازم بهت سر ميزنم .موفق باشي..
پاسخ:سلام دوست عزيز ممنون ازکامنت محبت اميزتون


علی دهقان
ساعت12:45---24 خرداد 1393


Es-club
ساعت17:47---20 خرداد 1393
در جواب به پسر خوب باید بگم نه عزیزم اگه کسیو دوست داری باید اینو بهش بگی این از ولی و دویمش هم اینه که از حست دفاع کنی
و در آخر هم وقتی باید سکوت کنی که طرف مقابل تو رو نخواد !
بدون تبلیغ هم که نمیشه
باشگاه مجازی هواداران استقلال
"استقلال کلاب"
http://es-club.org


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: