یادته؟؟؟
تــــرانه ی عشـــق
درباره وبلاگ


سلام دوستان به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره هااااااااااا

پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تــــرانه ی عشــــق










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 10546
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1




رفتـــ 25
نويسندگان
خاطره صادقی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:یادته,بی خداحافظی,بی کسی,تنهایی, :: 11:50 :: نويسنده : خاطره صادقی
میخوای بری عشقم؟؟؟؟ باشه مشکلی نیست... فقط میخوام یه حرفی رو بزنم...

فقط یه چیزی یادته؟؟؟؟

یادته حالت بد بود؟؟؟

یادته از همه متنفر بودی؟؟؟

یادته عشقت تو زیر پاش خوردت کرده بود و رفته بود؟؟؟

یادته از زندگی ناامید بودی؟؟؟

یادته تو چه وضعیتی پیدات کردم؟؟؟

یادته تو همون وضعیت بهت دل بستم؟؟؟

حالا با من حالت خوب شد...

یادته امید پیدا کردی کنار من؟؟؟

یادته اینارو؟؟؟

حالا من بهت وابسته شدم...

حالا من حالم خیلی بده...

خیلی دلم گرفته..

حالم از هرچی ادمه بهم میخوره...

از همه ادما متنفرم...

حالا من از زندگیم ناامیدم عشقم...

کجایی گلم؟؟؟

رفتی بی معرفت؟؟؟

فقط یه عروسک میخواستی که باهاش بازی کنی؟؟؟

باشه مشکلی نیست...


حتی یه خداحافظی هم نکردی...

خواستم یادت بندازم که خیلی نامردی کردی در حقم...

خواستم یادت بندازم که هرزگی فقط به تن فروشی نیست...

وقتی به دروغ میگی دوستت دارم یعنی هرزه ای عشقم..

خداحافظ..
نقطه سرقبر...



نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت14:02---4 آذر 1393
سلام آبجی وبت خیلی نایسه..موفق باشی...دوس داشتی بمنم سر بزن خوشحال میشم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی از نظرت.چشم حتما یام سر میزنم


حمیده
ساعت12:10---29 تير 1393

سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری.از مطالبش خوشم میاد.
به منم سر بزن.اگه با تبادل لینک موافقی حتما بگو عزیزم
پاسخ:سلام گلم ممنون بابت کامنت محبت امیزت.چشم حتما به وبت سر میزنم باعث افتخارمه



مهسا
ساعت2:37---16 تير 1393
سلام خوشحال میشم بهم سربزنی اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ:سلام حتما با کمال میل


نااشنا
ساعت18:17---29 خرداد 1393
خيلي زيبا,رمانتيک و با احساس بود.عزيزم فکر کنم خودت عاشق شديا...:مثل هميشه عالي بود موفق باشي گلمX
پاسخ:سپاس گذارم .خوشحال ميشم بازم به وبم سر بزنيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: